Tuesday, July 5, 2011

Harap dia selamat Sampai

Hari nie hari yang paling menyebalkan bagi aku..dia yang aku anggap abang bergadoh dengan aci dia. Aci dia saja buat perangai sebab nak putuskan hubungan dengan abang aku. Aku tak faham dengan sikap abang aku. Disebabkan seorang perempuan sanggup larikan diri balek ke kampung. Balek dengan moto pulak tue. Risau sungguh aku. Aku tak suka tengok sedey. Aku lebih suka tengok dia Happy jer. Aku macam nak ikot dia ja. Nak balek kampung dia. Punya la sakit hati bila dia nak balek kampung nak tinggalkan aku sorang-sorang kat sini. Dah la aku selalu kena kata dengan aci dia. Kalau ada dia, ada jugak orang nak bela aku. Tapi tak pa la..aku nak dia tenangkan fikiran dia. Aku tak mau dia tertekan dengan semua masalah nie. Aku sebagai adik kena faham dengan keadaan dia. Tadi masa kat tempat keja aku sempat merajok dengan dia. Tak sangka pulak nak jadik macam nie. Kalau aku jadi aci dia aku takkan buat dia macam tue. Tak tahu kenapa, aku cuma nak dia happy ja....aku tak boleh tengok dia dengan muka monyok..Tadi dia ada hantar mesej kat aku..katanya nak balek kampung dengan moto. Lepas je aku baca...rasa berdebar-debar ja hati aku. Aku risau sangat bila dia balek kampung dengan moto. Dengan perasaan dia yang bercelaru balek pulak dengan moto. Aku takot jadi apa-apa kat dia..Aku kat sini cuma berdoa supaya dia selamat sampai ke kampung..Amin...

No comments:

Post a Comment